onsdag 4. februar 2009

Kino reklame

Evig debatt mellom kinobesøkende hvorvidt det er bra eller dårlig med kinoreklame? Anonsørene er enig på sitt side men publikum er delt i sin mening. Den diskusjon skal vi ikke ta opp her men det er stor forventning til økende kinobesøk i disse negangstider. Det vises til historikk selv om jeg ser ingen logikk i det. Kanskje vi mennesker er ikke så rasjonelle som vi ønsker å tro om oss selv. Det skal pustes nytt liv og det er merkbar satsing på 3D filmer i USA bla. store selskaper som Disney. Teknikk er også blitt forbedret med at en slipper å trykke på brillerammen før hver visning. Lenge leve latskap!

Håper det kommer noen sikkelig bra filmer i år som skremmer vett ut av folk når de blir sett i 3D. Hva med Norske filmer blir noen spilt inn med minst 2 kameraer for å få frem den hærlige dybden? Hva med 3D reklame på kino?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar